اخبار

دیدار صمیمانه جناب آقای دکتر محمدزاده معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، جناب آقای عباسی رئیس حراست و‌ مشاور رئیس دانشگاه لرستان و دکتر میرهاشمی رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر (دانشگاه ملی) با حجت الاسلام جناب آقای موسوی امام جمعه محترم شهرستان پلدختر

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

دکتر محمدزاده در ابتدای این دیدار صمیمانه ضمن تشکر و قدر دانی از توجه ویژه امام جمعه محترم به توسعه آموزش عالی و اهتمام ویژه ایشان در جهت حل مسائل آموزش عالی شهرستان، به تشریح وضعیت مرکز آموزش عالی پلدختر به عنوان یکی از مستعدترین شعبه های دانشگاه لرستان پرداختند. همچنین دکتر محمدزاده با یادآوری اینکه مرکز آموزش عالی پلدختر از بیشترین تعداد دانشجو نسبت به سایر مراکز دانشگاهی دانشگاه لرستان برخوردار است به قابلیت ها و اثرگذاری علمی، اجتماعی اقتصادی و فرهنگی این مرکز دانشگاهی در شهرستان پلدختر اشاره کردند. همچنین ایشان با برشمردن این موضوع که بیش از ۹۸ درصد از دانشجوهای این مرکز دانشگاهی غیربومی هستند، یاداوری کردند که هرکدام از این دانشجوها به عنوان سفیر فرهنگی شهرستان پلدختر در سایر استانهای کشور محسوب می شوند. بنابراین چنین پتانسیلی مستلزم توجه بیشتر به بخش های زیربنای و ساختاری این مرکز دانشگاهی همچون فضای آموزش - اداری و خوابگاهی آن است .

امام جمعه محترم نیز ضمن خیر مقدم به جناب دکتر محمدزاده و هیات همراه فرمودند که چنین جلساتی همواره بایستی کاربردی باشند و منتهی به نتایج مفید و موثر برای آموزش عالی شهرستان شوند. همچنین ایشان با مهم دانستن اهمیت آموزش عالی برای توسعه علمی و فرهنگی شهرستان، به همکاری مسولین دانشگاه لرستان و مسولین شهرستان جهت توسعه و حل مشکلات مرکز آموزش عالی اشاره داشتند.


۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۹
۱۸۹ بازدید