اخبار

بازدید معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه همزمان با دهه امامت و ولایت از سراهای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم و به مناسبت دهه امامت و ولایت، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی این دانشگاه، دکتر حمید میرهاشمی، رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر و عبدالرضا سپهوند، کارشناس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان از سراهای دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر بازدید کردند و جوایزی به عنوان عیدی عدیر غدیر خم از سوی معاونت دانشجویی به دانشجویان اهداء شد.

در این بازدید که روز شنبه، 2 تیرماه سال جاری صورت گرفت دکتر مهدی شاهین و هیئت همراه، ضمن آنکه از اتاق‌های سراهای دانشجویی این مرکز بازدید کردند در نمازخانه سرای دانشجویی شهدای دانشجو، نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان را برگزار کردند و به پرسش‌های دانشجویان درباره مسائل و مشکلات صنفی، پاسخ دادند.

دکتر مهدی شاهین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم در سخنانش، از دانشجویان خواست مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند و خانواده‌های خود را نیز به مشارکت حداکثری ترغیب کنند.

همچنین در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی، دکتر حمید میرهاشمی، رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و تبریک دهه امامت و ولایت، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

در این بازدید، برخی مسابقات درون خوابگاهی با نظارت سپهوند، کارشناس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان برگزار شد و به تعداد 10 نفر برگزیده، جوایزی از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان اهداء شد.

فقط گردش من

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۸
۴۵ بازدید