اخبار

اطلاعیه درخصوص حضور اساتید طبق تقویم آموزشی و نحوه برگزاری کلاس ها


اساتید محترم مرکز آموزش عالی پلدختر

با سلام و آرزوی توفیقات الهی، به استحضار می رساند طبق تقویم آموزشی دانشگاه لرستان، شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 از روز شنبه مورخ 98/11/19 می باشد، لذا حضور اساتید ارجمند از تاریخ فوق الذکر در کلاسهای درس الزامی است. ضمناً جهت اطلاع و اقدام، موارد ذیل به حضورتان تقدیم می گردد.

1-حضور و غیاب دانشجویان بایستی از روز شنبه مورخ 98/11/19 توسط اساتید محترم دقیقاً انجام گیرد و به منظور جلوگیری از اجحاف حق دانشجویان و آگاهی از غیبت هایشان حداکثر تا 48 ساعت پس از برگزاری کلاس درس، غیبت دانشجویان در سامانه گلستان ثبت شود در غیر اینصورت به طور اتوماتیک برای استاد مربوطه در سیستم گلستان غیبت لحاظ می گردد.

2-تدریس دروس بایستی طبق سر فصل ارائه شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام گیرد (جهت تهیه سر فصل به مسئول آموزش مراجعه شود)

3-تغییر ساعت کلاسهای درس در برنامه آموزشی به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد و عواقب آن بر عهده اساتید محترم است.

4-حضور اساتید در کلاسهای درس طبق برنامه آموزش در ساعات مقرر (حداکثر 10 دقیقه پس از شروع کلاس) الزامی است و در صورت عدم حضور استاد در این ساعت به منزله ی غیبت ایشان محسوب می گردد.

5-حداقل ساعت مفید تدریس برای دروس نظری 2 واحدی یک ساعت و نیم و 3 واحدی دو ساعت و ربع می باشد.

6-برگزاری کلاسهای جبرانی و فوق العاده بایستی با هماهنگی آموزش مرکز انجام گیرد و در غیر اینصورت عواقب آن بر عهده اساتید محترم می باشد.

7-پایان کلاسهای درس در نیمسال دوم 99-98 روز پنجشنبه مورخ 99/3/22 می باشد و اساتید بایستی تا روز آخر حضور و غیاب دانشجویان را انجام و در سامانه گلستان ثبت نمایند.

8-حضور اساتید در جلسه امتحانات پایان ترم الزامی است.

دکتر شهرام ملکی 
سرپرست مرکز آموزش عالی پلدختر

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۲۸ بازدید