اخبار

اطلاعيه شروع ثبت درخواست مهماني و انتقال دانشجويان كارشناسي در سامانه سجاد

سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني و انتقال دانشجويان دورههاي كارشناسي و دكتراي عمومي، زمان ثبت نام متقاضيان ميهماني و انتقال (داراي شرايط خاص) را براي سال تحصيلي 1400 - 1399 از طريق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir  اعلام نمود.
زمان شروع ثبت درخواست هاي ميهماني و انتقال توسط دانشجو از طريق سامانه سجاد از اول ارديبهشت لغايت سي و يكم ارديبهشت 1399 اعلام مي گردد.
دانشگاه هاي مبدأ موظفند بر اساس مفاد آيين نامه ميهماني و انتقال دانشجويان به شماره 88441/3/41 مورخ 1392/03/20 درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط از ابتداي خرداد لغايت 15 تير ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. سپس دانشگاههاي مقصد موظفند حداكثر تا پايان مرداد نسبت به بررسي تقاضاها اقدام و از طريق سامانه يادشده اعلام نمايد.
وظايف دانشجوي متقاضي مهماني يا انتقال:
دانشجو بايستي با اطلاع كامل از شرايط آئين نامه ميهماني و انتقال درخواست خود را مبني بر نوع آن (دو نيمسال ميهماني موقت، تمديد ميهماني موقت، ميهمان دائم و انتقال دائم در سامانه سجاد سازمان امور دانشجويان در موعد اعلام شده (اول ارديبهشت لغايت سي و يك ارديبهشت) ثبت و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را براي تقاضاي ارائه شده اسكن و ضميمه تقاضا نمايد.
تذكر1: متقاضيان جهت ثبت درخواست ابتدا بايستي در سامانه سجاد ثبت نام نمايند و پس از دريافت نام كاربري و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست ميهماني و انتقال خود را ثبت و پيگيري نمايند.
تذكر2: متقاضي ميهماني و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرايط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هريك از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعيت بررسي خارج مي‌شود.
تذكر3: متقاضيان محترم در صورت داشتن هرگونه سوال يا مشكل در خصوص سامانه سجاد از قسمت پشتيباني سامانه درخواست خود را ارسال و پيگيري نمايند.
امور آموزش مركز آموزش عالي پلدختر


۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰
۳۲۹ بازدید