اخبار

دیدار جمعی از رؤسای دانشگاه های پلدختر با امام جمعه و فرمانده سپاه  پلدختر به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید



به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، جمعی از رؤسای دانشگاه ها و اساتید با حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر و سرهنگ کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر دیدار کردند.

در این جلسه که روز دوشنبه رأس ساعت ۹:۳۰ صبح در محل دفتر امام جمعه محترم شهرستان به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید برگزار شد، جمعی از رؤسای دانشگاه ها و اساتید با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر و سرهنگ کریمی فرد فرمانده سپاه و ناحیه مقاومت بسیج پلدختر دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه دکتر ملکی رییس دانشگاه دولتی پلدختر با ارج نهادن به مقام شهید دکتر مصطفی چمران، به ارائه توضیحاتی پیرامون موضوع بیماری کرونا و جلوگیری از هرگونه خللی در بحث آموزشی دانشجویان دانشگاه دولتی پرداختند. دکتر ملکی یادآور شد که بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه ها در اسفند ماه ۹۸ به همت آقای دکتر خسرو عزیزی رییس دانشگاه لرستان نرم افزار آموزش مجازی آماده و در دسترس دانشجویان و اساتید این دانشگاه قرار داده شد و به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار گرفت و امتحانات پایان ترم نیز به همین شکل با استفاده از دو نرم افزار برگزار می گردد.

در ادامه جناب سرهنگ کریمی فرمانده محترم سپاه پاسداران پلدختر مواردی را در خصوص دکتر چمران ایراد نمودند و خواستار تشکلیل کارگروه بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان پلدختر شدند و قول همکاری در این زمینه را دادند.

در پایان این جلسه جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای موسوی امام جمعه محترم شهرستان از دکتر ملکی رئیس دانشگاه دولتی پلدختر که بعنوان دانشگاه مادر در شهرستان شناخته می شود درخواست تشکیل جلسات مختلفی با حضور رؤسای محترم تمامی دانشگاه های شهرستان جهت آشنایی و ارائه نقطه نظرات و بررسی مشکلات دانشگاه های شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه بسیج اساتید شهرستان را دادند که دکتر ملکی اعلام آمادگی کردند و قرار شد در اولین فرصت این جلسه را با حضور امام جمعه محترم و فرمانده محترم سپاه پاسداران شهرستان در محل دانشگاه دولتی با کلیه رؤسای دانشگاه ها برگزار نمایند.

در خاتمه، جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.


۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۰
۵۸۷ بازدید