اخبار

بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای پیشرفت دانشگاه های شهرستان پلدختر به میزبانی دانشگاه دولتی پلدختر


در روز دوشنبه مورخ 16/4/1399 رأس ساعت 10 صبح جلسه ای با موضوع بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای پیشرفت دانشگاه های شهرستان پلدختر به میزبانی دانشگاه دولتی پلدختر در دفتر ریاست دانشگاه با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرمانده محترم سپاه ناحیه و رؤسای دانشکده پرستاری، علمی کاربردی و نماینده دانشگاه آزاد برگزار گردید. 

      جلسه در ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس دکتر ملکی ریاست محترم دانشگاه دولتی به رسم میزبانی صحبت های خود را با عرض خیرمقدم و تشکر از مدعوين و حاضرين در جلسه آغاز نمود.

      در ادامه دکتر ملکی صحبت های خود را با اقدامات صورت گرفته و پیشرفت دانشگاه در زمان تصدی ايشان ادامه دادند و از مساعدت جناب آقاي دکتر عزیزی رياست محترم دانشگاه لرستان تشکر و قدرداني نمودند. ایشان در تشریح کلی، اقداماتی از قبيل: فراهم نمودن یک خوابگاه دانشجویی جدید با ظرفیت 250 نفر افزايش فضاي دانشگاه و تفکیک ساختمان آموزشی و اداري دانشگاه تغییرات در سلف غذاخوری دانشجويان و بالا بردن کيفيت غذايي بکارگیری دو دستگاه ميني بوس جهت انتقال دانشجویان از خوابگاه به دانشگاه و بالعکس افزایش فضای نمازخانه دانشگاه - فعال نمودن آزمايشگاه گياهپزشکي و کتابخانه دانشگاه - فراهم نمودن برنامه هاي فرهنگي ورزشي فوق برنامه براي اوقات فراغت دانشجويان و حضور مستمر و اسکان شبانه روزی خود در محل دانشگاه و سرکشي مرتب از خوابگاه دانشجويي و رفع مشکلات دانشجويان اشاره نمودند و در پایان از مسئولین محترم شهرستان پلدختر دست ياري خواسته و درخواست پیگیری و همکاری برای فراهم کردن فضایی مناسب و درخور شأن برای دانشگاه دولتی و همچنین فراهم آوردن امکانات لازم جهت دوجنسیتی شدن این دانشگاه را داشتند.

      سپس آقایان امیدی و جوادی رؤسای دانشگاه های علمی کاربردی و پرستاری و آقای گنجی نماینده دانشگاه آزاد بترتيب صحبت های خود را در خصوص اقدامات انجام شده و در حال پیگیری دانشگاه های خود عنوان نمودند و خواستار همکاری و هماهنگی سایر نهادها برای رفع موانع پیش رو شدند.

      در ادامه سرهنگ کریمی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شهرستان با تقدیر و تشکر از دکتر ملکی جهت برگزاری این جلسه و تشکر از زحمات سایر رؤسای دانشگاه ها، بر لزوم استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان و استفاده از گروه های جهادی و خیرین جهت پیشبرد اهداف دانشگاه ها اشاره نمودند. ایشان راه حل برطرف شدن مشکلات دانشگاه ها را استفاده از جلسات کارگروهی دانستند و در پایان به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دانشگاه ها از جمله اینکه باید دانشجوی اهل قلم و اهل ایمان تربیت شود و تحول دائم و مستمر دانشگاه و دلبستگی استاد و دانشجو به محیط دانشجویی و ترکیب علم و دین اشاره نمودند.

      در پایان امام جمعه محترم شهرستان با تشکر از زحمات و اقدامات ارزشمند رؤسای دانشگاه ها، جهت پیشبرد اهداف و راهکاری های لازم برای کم کردن و به حداقل رساندن مشکلات دانشگاه ها، خواستار برگزاری یک جلسه با حضور مدیران کل استانی دانشگاه ها، نماینده محترم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر، مديران شهرستان، فرمانده سپاه و ايشان در پلدختر شدند تا مطالبات دانشگاه ها به طور جدی بحث و پيگيري گردد و قول دادند زمينه برگزاري اين جلسه را در کوتاهترين زمان با توجه به برنامه هاي نماينده محترم شهرستان و در زمان حضور ايشان در پلدختر انجام دهند.

      حاج آقا موسوی امام جمعه محترم شهرستان در خاتمه سخنانشان، قول نهایت همکاری و رسیدگی و انتقال مشکلات دانشگاه ها به مسئولین شهرستان را دادند.

      جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید.





۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۰
۵۹۹ بازدید