اخبار

ديدار دکتر نظري رياست دانشگاه لرستان و دکتر ميرهاشمي رييس مرکز با نماينده و امام جمعه شهرستان پلدختر


دیدار و جلسه کاری دکتر نظری رئیس محترم دانشگاه لرستان و دکتر حمید میرهاشمی رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر (دانشگاه دولتی) و برخی از کارکنان این مرکز با نماینده محترم و پرتلاش شهرستان پلدختر جناب آقای حمید رضا کاظمی

 

در ابتدای این جلسه، دکتر میرهاشمی ضمن  سپاس و قدردانی از جناب آقای کاظمی به سبب توجه ویژه ایشان به آموزش عالی که همواره به عنوان بزرگترین مشوق و رهگشا برای توسعه و پیشرفت دانشگاه دولتی شهرستان محسوب می‌شوند، به تشریح چارچوب کلی آموزش عالی پلدختر پرداختند.

 

در ادامه این دیدار کاری، جناب آقای کاظمی با مهم دانستن نقش دانشگاه در فرایند توسعه و پیشرفت کشور و به ویژه استان لرستان به تبیین افق کلی توسعه دانشگاه دولتی شهرستان و تبادل نظر با جناب آقای دکتر نظری برای ارتقا و تحول دانشگاه در سطح استان و شهرستان پرداختند. چنانکه ایشان ورود دانشگاه را به حوزه عمل و فراهم آوردند بسترهای علمی برای توسعه شهرستان ضروری دانستند. به طوری که جناب آقای کاظمی، تشکیل اتاق‌های فکر برای تبیین مسائل و حل مشکلات شهرستان، ایجاد رشته‌های مبتنی بر پتانسیل‌های توسعه شهرستان و همچنین انجام مشاوره علمی در تمامی حیطه‌ها و ارتباط پیوسته بین دانشگاهیان، نمایندگان مجلس و حوزه های اجرایی را به عنوان یک موضوع مهم و راهبردی برای توسعه استان و شهرستان برشمردند.

 

دکتر نظری ریاست محترم دانشگاه لرستان نیز ضمن استقبال از نکته نظرهای دقیق و سازنده نماینده محترم شهرستان تاکید داشتند که  ارتباط دوسویه فیمابین دانشگاه و نمایندگان محترم، باید روندی رو به رشد و فزاینده‌ داشته باشد. چنانکه به منطور توسعه، پویایی و ورود بیش از پیش دانشگاه به حوزه عمل، ضرورت دارد تا جلساتی پیوسته بین دانشگاه و مجمع نمایندگان استان برگزار شود تا در این راستا، موانع و مسائل پیش روی دانشگاه برای ورود علمی و عملی به بحث توسعه استان مرتفع شود.

 

در راستای همین جلسه کاری، دکتر نظری و دکتر میرهاشمی برحسب وظیفه دینی و معنوی و به منظور عرض ادب و احترام، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان پلدختر جناب حجت الاسلام سید محسن موسوی نیز دیدار کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA








۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰
۲۷۵ بازدید