اخبار

رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان از مرکز آموزش عالی پلدختر بازدید و با دانشجویان، دیدار و گفت‌وگو کردند

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان از مرکز آموزش عالی پلدختر بازدید و با دانشجویان این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز شنبه، 12 آذرماه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، بعد از پایان نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان پلدختر از مرکز آموزش عالی پلدختر بازدید و با دانشجویان این مرکز به گفت‌وگو نشستند.

در این بازدید، دکتر حمید میرهاشمی، رئیس مرکز آموزش عالی پلدختر نیز حضور داشت و توضیحات لازم درباره مطالبات دانشجویان را ارائه کرد.

از جمله مهم‌ترین مطالباتی که توسط دانشجویان این مرکز مطرح شد تلاش هرچه بیشتر برای احداث ساختمان مرکز آموزش عالی پلدختر است؛ زیرا ساختمان این مرکز از نوع استیجاری است.

این مطالبه از سوی دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان نیز به مقامات محلی شهرستان پلدختر و مقامات اجرایی استان منتقل شده است که براساس آن اگر با مساعدت سایر سازمان‌ها همچون شهرداری پلدختر، فرمانداری این شهرستان و اداره راه و شهرسازی، زمین در اختیار دانشگاه لرستان قرار گیرد براساس استانداردهای عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ساختمان مرکز آموزش عالی پلدختر ساخته می‌شود.

این مرکز در حال حاضر 470 دانشجو دارد.

چندی پیش نیز سرای دانشجویی (خوابگاه) خودگردان این مرکز که با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است افتتاح شد.

در بازدید رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان از مرکز آموزش عالی پلدختر، دکتر نظری و دکتر حاتمی‌کن‌کبود، ناهار را در سلف سرویس دانشجویی این مرکز صرف کردند و از نزدیک با حضور در جمع دانشجویان، به گفت‌وگوی صمیمی با دانشجویان این مرکز پرداختند.

گفتنی است در همین روز، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان مراکز آموزش عالی پلدختر از جمله مرکز آموزش عالی پلدختر با دکتر سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۴
۳۸۵ بازدید