اطلاعیه

قابل توجه کليه اساتيد و دانشجويان

نظربه اینکه برگزاری امتحان پایان ترم در lms اجباری بوده و  امتحان باید براساس تاریخ و ساعت تعریف شده  در سیستم گلستان انجام شود. بنابراین ضرورت دارد که  اساتید محترم، در طی هفته های باقی مانده از ترم جاری، به صورت آزمایشی در بخش آزمون، امتحان را برگزار کنند تا بدین ترتیب، تمرینی باشد برای اساتید و دانشجوهای محترم.

ضمنا‌، عدم موفقیت در برگزاری امتحان آزمایشی را به کارشناس آموزش و کارشناس فناوری مرکز آموزش عالی منعکس کنید.

همکاران گرامی، فایل های راهنمای ایجاد آزمون، تصحیح و ثبت نمره در Lms می باشد. شایان ذکر است لینک فیلم آموزشی ایجاد آزمون نیز در داخل سامانه در بخش تابلو اعلانات (سمت چپ پروفایل کاربری) از قبل بارگذاری شده است.

همانطور که در این راهنما ذکر شده است اولا برای ایجاد آزمون، ایجاد گروه سوال در بخش مخزن سوالات هر درس الزامی است. دوما، در زمانیکه گروه سوال ایجاد می کنید در بخشی که سطح دسترسی سوالات را تعیین می کنید بطور پیش فرض گزینه "فقط برای خودم" انتخاب شده است. اگر آن را تغییر دهید به "سایر کاربران و .." سوالاتی که طرح می کنید در مخزن سایر دروس و برای سایر همکاران نیز قابل مشاهده و استفاده هستند.

لذا به این دو نکته توجه و دقت نمایید تا در ایجاد آزمون با مشکل مواجه نشوید و سوالات شما در مخزن سوالات سایرین قابل دسترسی نباشد.

با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری آزمون های پایان ترم، فایل های راهنمای مخصوصی برای استفاده از آزمون تهیه شده است که از طریق لینک ذیل می توانید دانلود کنید.

فيلم راهنماي ايجاد آزمون


۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰
۴۴۶ بازدید