اخبار
برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان شیوههای رویارویی با افسردگی و مدیریت آن
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
روز یکشنبه مورخ 31 خرداد ماه 1405 از ساعت ١٤ الی ١٦ کارگاه آموزشی با عنوان شیوههای رویارویی با افسردگی و مدیریت آن با تدریس دکتر حسن شاهی به صورت مجازی با هدف افزایش آگاهی دانشجویان درباره مفاهیم و عوامل افسردگی و تقویت مهارتهای تشخیص و ارزیابی آن برگزار شد و مشارکت فعال دانشجویان نقش مهمی در غنای محتوای ارائه شده داشت.
۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۹
۷ بازدید