صفحه اصلی > فناوری اطلاعات 
  • کارشناس فناوری اطلاعات

    علی چراغی نیا

    مدرک: کارشناسی علوم کامپیوتر
    06632228571-3
    داخلی 107

    شرح وظایف حوزه فناوری اطلاعات

    مدیریت سایت مرکز
    مدیریت پورتال مرکز
    تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز واحد فناوری
    نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز واحد فناوری اطلاعات
    نصب سیستم عامل و نرم‌افزارهای مورد نیاز روی رایانه‌های مرکز
    برطرف کردن عیب‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رایانه های مرکز

    شرح وظایف حوزه فرهنگی

    برنامه‌ریزی جهت ایجاد بستر مناسب به منظور رشد و شكوفایی استعدادهای تحقیقی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشجویان
    تهیه استانداردهای كشوری مربوط به وضعیت امكانات فرهنگی و ورزشی دانشجویان
    برنامه‌ریزی برگزاری كلاس‌های فوق برنامه، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها
    گسترش فضای اخلاقی، معنوی و تربیتی و انجام فعالیتهای پرورشی در دانشگاه‎
    برنامه‌ریزی گسترش خدمات مشاوره‌ای در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها
    برنامه‌ریزی به منظور توسعه، ترغیب فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه و برگزاری مسابقات، شركت در المپیادهای ورزشی
    ایجاد كانون‌های دانشجویی و تقویت كانون‌های موجود در راستای جلب مشاركت دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی حمایت از تشكلهای اسلامی دانشجویان
    ایجاد هماهنگی بین بخشی برای نیل به اهداف و تحقق وظائف در راستای سیاست كلی دانشگاه
    برگزاری كارگاه‌های آموزشی مرتبط با نشریات دانشجویی، دریافت درخواست‌ها و ارسال آن جهت بررسی به كمیته نظارت بر نشریات و تشكیل پرونده و صدور مجوز جهت نشریاتی كه تأیید صدور مجوز انتشار خود را از كمیته نظارت بر نشریات دریافت نموده‌اند
    برگزاری اردوهای اداره کل امور فرهنگی، دریافت درخواست‌ها و بررسی آن از لحاظ انطباق با آیین‌نامه و صدور مجوز با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی، نظارت بر حسن اجرای اردوهای دانشجویی
    ‎‎برنامه‌ریزیتوسعه و فعال سازی گروه های نهادمند خودجوش دانشگاهی به منظور گسترش فعالیت و تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی‎
    ‎توسعه ‎‎برنامه‌ریزی و اجرای آموزش های مورد نیاز در حوزه اجتماعی به منظور جلب مشاركت، اعتماد سازی و اطلاع رسانی از طریق بكار گیری روشهای جدید و :مناسب آموزشی بر اساس نیاز استادان، دانشجویان و كارگزاران دانشگاه مانند
    ایجاد فضا و بستر مناسب جهت بر گزاری كرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی‎‎
    تشكیل كارگاه‌های آموزشی در حوزه فرهنگی ـ اجتماعی مبتنی بر روش های نوین آموزشی پژوهشی با همكاری سایر بخش ها‎‎
    برگزاری جلسات نقد و مناظره علمی، فرهنگی و -
    استفاده از فناوری نوین و متنوع ارتباطی و اطلاعاتی در حوزه فرهنگ

  • اطلاعیه ها

    قابل توجه کلیه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان
    جهت استفاده از اینترنت دانشگاه مراحل زیر را انجام دهید
    WiFi خود را روشن نموده و به یک آنتن وصل شوید
    از دستگاه موبایل یا لپتاپ خود از طریق یک مرورگر به آدرس https://internet.lu.ac.ir مراجعه نمایید
    در صفحه باز شده نام کاربری و رمز عبور خود را با زبان انگلیسی وارد نموده و تأیید کنید تا بتوانید از اینترنت استفاده کنید
    حتماً برای قطع اتصال اینترنت خود مجدد به آدرس https://internet.lu.ac.ir مراجعه و ارتباط را قطع نمایید
    راهنمای تغییر رمز حساب اینترنت
    راهنمای میزان ساعت و حجم باقیمانده حساب کاربری اینترنت
    در صورتی که رمز ورود به اینترنت خود را فراموش نموده اید و یا به دلایلی با ورود به اینترنت مشکل دارید، جهت رفع آن به واحد فناوری اطلاعات مراجعه نمایید . لطفا قبل از مراجعه به این واحد از طریق آدرس https://192.168.0.45/IBSng/user به حساب اینترنتی خود وارد شوید و در صورت اطمینان از درستی رمز داشتن حجم روزانه داشتن اعتبار ساعتی ماهیانه مشکل خود را با در دست داشتن کارت دانشجویی به صورت حضوری با این واحد در میان بگذارید


    سوالات متداول

    رمز ورود به اینترنت را دارم ولی نمی توانم متصل شوم . نام کاربری و رمز خود را به زبان انگلیسی وارد کنید
    رمز ورود اتصال به اینترنت را فراموش کرده ام؟ با کارت دانشجویی به مدیریت فناوری اطلاعات مراجعه نمایید
    رمز ورود به سیستم گلستان را فراموش کرده ام؟ به واحد آموزش مراجعه نمایید.
    رمز ورود به سیستم تغذیه را فراموش کرده ام؟ به واحد امور دانشجویی مراجعه نمایید.
    ایمیل دانشگاهی ندارم؛ شرایط و مراحل اخذ آن چیست؟ ایمیل دانشگاهی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی داده می شود.
    راه های غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10: برای مشاهده فایل راهنما اینجا کلیک کنید.
    روش تغییر رمز ورود اینترنت: برای مشاهده فایل راهنما اینجا کلیک کنید.
    مشاهده میزان زمان و حجم اینترنت مصرفی: برای مشاهده فایل راهنما اینجا کلیک کنید.


  • کتابخانه

    کتابخانه مرکز آموزش عالی پلدختر از اسفند ماه سال 1391 شروع به کار کرد، جهت مطالعه دانشجویان تعداد 40 میز مطالعه وجود دارد هم اکنون 4036 جلد کتاب با بیش از 300 عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، هنری، ادبیات، زبان، علوم باغبانی، گیاهپزشکی، روانشناسی و کامپیوتر در کتابخانه .موجود می باشد
    کتابخانه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 15 آماده خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد، مدت امانت دهی کتب 15 روزه می باشد و هر دانشجو می تواند 3 کتاب به امانت ببرد
    مدارک مورد نیاز جهت عضویت: کپی کارت دانشجویی و یک قطعه عکس 4*3

    برنامه هفتگی سایت


  • انجمن علمی مهندسی کامپیوتر

    دانلود مقاله درباره طراحی گرافیک رایانه ای

    بسیج

    وبلاگ بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی پلدختر

    نشریات دانشجویی

    دانلود کتاب الکترونیکی نشریه بریق شماره 1
    دانلود فایل PDF نشریه بریق شماره 1
    دانلود کتاب الکترونیکی نشریه بریق شماره 2
    دانلود فایل PDF نشریه بریق شماره 2

  • آیین نامه ها








    مرکز مشاوره